lalala...

shuuu allt bra med er?
Jag kom presis hem från skolan, jag slutade halv 1 idag fast stannade kvar med L och N för att plugga på provet som snart kommer.
Såg någon på Top Model igår? jag missade det för jag var tvungen att skriva en jävla debattartikel =P Hade så mkt att göra bär jag väl kom hem, igår var det en sån där knas dag. När jag sluta så mötte jag I i skolan och vi sprang till bussen för att hinna och sen när vi väl stog och trängdes i den så garvade vi åt de kompisarna som inte hade hunnit med. Men halvvägs på resan så märker I såklart att hennes lur är kvar i skolan så vi går av och väntar på en buss tillbaka till skolan. Och gissa vilka som åker förbi oss med bussen? jo såklart dom som vi garvade åt, karma =O
iaf så åkte vi tillbaka till skolan och hon hittade den och sen tog vi n ny buss och sen på tåget så satt det en fett äklig gubbe brevid oss. Han kollade och log hela tiden så vi kollar åt sidan istället, och då sitter det en till gubbe där och göra masa miner åt oss. Vi dog av garv för han såg så rolig ut, han tog typ in hela sin hand i munnen och lyfte upp läppen och kollade snett. asso shiiit vilka människor det finns i världen hahha =P
Peace//Amal




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0