hellu helllu! ...

hellu helllu!
shiit dt var skit länge sedan jag skrev inlägg här i bloggen ;S hela förra veckan så hade jag inte tillgång till en dator hemma så jag får vell skylla på dt ;P
men iaf vad är nytt hmmm... jag har mest varit skolan, fjärde veckan i gymnasiet började idag, men dt känns som om jag har gått där i minst ett år, vi har redan massa prov och skriv projekt så jag har nästan inte ens hunnit tänka på hur själva skolan är haha men jag dt måste ju typ betyda att den är ganska bra för annars hade jag säkert hunnit tänka liiiite på dt ;P
Förra veckan började äntligen dansen igen, jag har väntat hela sommaren på den veckan hahaha älskar dt, man blir bara så glad av att dansa tycker jag dt är typ som terapi för mig xD

haha igår efter träningen så gick jag och Nadia för att köpa glass vi dansa och sjöng till en låt som har dödat mina öron hela sommaren, den tuuuuuungaste låten just asso. Sefyu han är så grym, för er som inte vet vem han är så lägger jag in låten som vi typ döör för.
ze se se se se se, ze se se se se se, ze se se se se se, ze se se se se - 3effffyu
ai ai ai ai ai ai, ai ai ai ai ai ai, ai ai ai ai ai ai, ai ai ai ai assi ;)

peace// Amal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0