trött...

Shuuee!
Jag kom nyss hem från stan och sitter bara här framför datan och ruttnar. Försökte läsa lite ur en bok som ska vara utläst tills första svenska lektionen på måndag. Boken är skit tråkig och jag har 200 sidor kvar, dt kommer jag alldrig hinna :O

Den här veckan har varit ganska tråkig bara skolan och igår så hade vi idrottsdag, fett jobbigt vi skulle gå ute i skogen hela dagen och min grupp gick så klat vilse så dt tog lägre tid =/
Efter dt så gick jag hem och fixade mig och mötte sedan Nadia,S,M och S i sumpan. Lite chill pill och sen tagade jag och Nadia till Väsby för att kolla om dom hade fått in nått nytt  i New Yorker.

Nu ska jag läsa men kommer antagligen somna av den här boken som ärligt talat är ett sömnpiller.
Bye Bye // Amal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0