tröööött.

ja, rubriken säger väll allt om dagen!
jag är så sjuuukt trött så jag vet knappt vad jag heter..


dagen började iaf med att jag åkte till slussen, där stod jeanette!
vi babblade lite och sen droppade det in fler och fler av människor från vårat lilla gäng, hihi.
när alla kommit så hoppade vi på bussen mot kvarnholmen!
väl framme där så åkte vi i nån hiss för att komma till kajen, men sen fanns det typ
inga trappsteg vid dörren så man fick typ hoppa ner.

ja och sen delades vi in i grupper. jag kom med laura, fanny & två grabbar från F4
som jag inte kan namnet på, trevliga prickar det.
på station 1 fick laura och fanny spotta ut godis så långt dom kunde, hahaha.
på station 2 skulle en av killarna tugga mariekex och vissla och den andra skulle äta upp en låååång rem så fort han kunde.
på station 3 skulle man räkna mattetal och sånt. det gick inte så bra, haha.
på station 4skulle vi kasta stövel. vi hittade inte dit först heller! gick typ runt hela jädra kvarnholmen, via den där backen som bussen åker.. träääningsvärk någon? :|
på station 5 som var i idrottssalen skulle man bilda en pyramid av alla oss 5 på 15 sekunder. vi stod länge och funderade! sen la vi oss bara i en "böghög" och fick 1 poäng. haha!
på station 6 skulle man gissa låtintron och vi knäckte, yaoo! ;)
och på den sista skulle man para ihop bajs med fotspår från djur, ehumm..? och man fick inte prata heller
så vi stod typ och viftade med lapparna i ansiktet på varandra när vi ville byta. det var kul det.

jupp och sen fick vi körv! den var äcklig och skinnet gick inte ens att tugga. kuäääk!
men jag åt ändå, av nån anledning.
efter korven så skuttade jag, fanny och laura till bussen som såklart åkte rakt framför ögonen på oss
och vi fick vänta i en halvtimme på nästa - då hann resten av våra klasskamrater att komma också!
sen satt vi och skvallra lite och blablablabla..

det var min dag!
pussåhej
//amanda


(här har ni tove och laura, vi satt och väntade på musik-introgrejen och laura masserade tove - som ni ser!) :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0