*snörvel*

hej och goddag från en snörvlig amanda! ;)
typ andra gången jag blir förkyld nu på mindre än 1 månad. sajkat.


idag hade vi bara en lektion (8-10:10) och det var idrott.
min favoritdag.. då behöver man som sagt bara knöla ihop håret i en bulle och ha myskläder.
vi hade sammarbetslekar, och det var skitkul! haha.
jag var med moa, jeanette, oskar, elinuuur och gustav.
vi fick bl.a. knyta ihop våra fötter i varandras med hopprep och sen skulle vi tävla
om vilket lag som fortast tog sig fram och tillbaka i gympasalen och över en sån där trägrej.
sen skulle ett lag sätta sig på en matta och hålla i varandra så hårt de bara kunde och det andra
laget ska försöka "bända loss" så många personer som möjligt på 5 minuter.
mitt lag sög på att få loss personer, haha! helt hopplösa var vi xD
sen när dom andra skulle bända loss oss så tog det typ 5 sekunder ;) goodie.

aja, efter idrotten fick jag, laura och sofie vänta i 40 minuter på SYON och så frågade vi lite grejer!
och juste, dagens händelse kommer här:
JAG SÅG KENZA! damdamdammmm. ;)
haha okej det var inte värsta grejen, men ändå! hon satt i cafeterian och ja, that's it.
hon var sig lik tycker jag!

anyway. efter skolan så åkte jag till skanstull och köpte finfina guldiga "peace-örhängen".
love 'em! ni kan få se bild sen.

TJINGTJONG!
/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0