Skiit dag...

hej hej allt bra med er?

här är det bra fast har haft en sån där dag som INGET funkar =/ imorse vaknade jag kl 8 den tiden som min lektion egentligen skulle börja. Jag rusa upp och fixade mig för att sedan spriinga till tåget. Såklart så var mitt tåg 15 min försenat så jag fick sitta på perongen och vänta en stund. När jag väl kom fram till skolan så var jag 1 och 1 halv timme försenad, till den den sista lektionen innan ett stort prov som vi ska ha den här veckan, typiskt.....

På håltimmen så åkte jag, A och J till stan för att käka kebab, men han i kassan va så sur så att han inte ens hörde vad vi beställde och fick en helt annan sak. Men eftersom vi inte hade så mkt tid på oss så tog vi och åt det endå :P
Och sen så åkte vi tillbaka men då missade vi tåget till skolan så vi missade hela lektionen också, hahaha riktiga problem man kan ha asså =P

Nu sitter jag bara och lyssnar på musik och chillar vid datan, men borde egentligen plugga men vi får vell se hur det blir med den saken xD

pusss // Amal <3

I <3 Kebab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0