shuu =)

det är fan redan september, tycker inte ni att det har gått fort?
 ja menar det är fan snart vinter, o aa de märks när man går ut . ooorka med jacka =(

Men iaf, asså skolan går bra just nu o de mesta känns bra sådära.. jag tänker inte byta skola längre :) har fått många kompisar o asså stämningen e chill =)

men jaja vad händer i helgen då? jag vet inte vad jag kommer o göra men den här kvällen va ja ute med Amal efter skolan , mötte henne o chilla i stan, sen åkte vi tillbaks till solna, köpte godis o cola o satt o åt det medans vi prata.. hahah våra långa disskusioner, ni ska höra oss när vi väl kommer igång :P bääästa hähä

resten av helgen då.. vad händer? hmm.. jag vet inte hur d blir imorgon. hoppas något händer då iaf ..
jaa sen på söndag äre ju daaaans <3 

BLÄÄÄÄÄSS 

 / Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0