onsdag,

hejsvejs.. idag är det onsdag. redan!
snart fredag alltså m.a.o. - inte illa det. ;)


ptja.. vad ska man berätta? har väll egentligen inget intressant att säga.. men äsch, va fan.
i måndags började vi ha språk igen,  och jag hade spanska 1.
hur gick det då..? jo jag kan säga som så att jag har hoppat av ^^
det var inget för mig, trots att jag fortfarande vill lära mig spanska.
ska gå kvällskurser när jag blir äldre istället!
det blir iallafall skönare.. då kommer jag varannan vecka gå sam & eng, sen slutar jag.
och varannan vecka blir det bara sam, innan jag slutar!
slipper ha håltimme i hundra år innan den förbannade spanskan början ;)
nog om det.

igår hade vi idrott på kvarnholmen från 8-9:50. det var soft!
vi satt som vanligt och garvade ihjäl oss på genomgången för att idrottsläraren snackar så roligt.
han sa t.ex. "ellinuuur", "ehledstrång", "älgjus".
sen gick vi runt och markerade ut lite grejer på kartan.. sen sluta bild-esteterna. (tjohooo!)

och idag då.. då började vi med svenska, som jag har börjat avsky. fast det var mitt favoritämne förut.
läraren säger i princip att man inte kan få godkänd om man inte ställer sig ensam och håller föredrag
för klassen och då är jag körd kan man säga.. fast jag hade MVG i 9an. det är ju roligt.
efter det hade vi 40 minuters rast, sedan var vi i aulan på sam-lektionen och tittade på film! naaajsbajs.
sen slutade musik-esteterna och då satt jag med laura & sofie och ugglade i korridoren i evigheter,
för senh ade vi digitalbild och då gjorde vi "fruktansikten" hahaha. jaja, alltid något.
läraren hete karim (arabiskt namn!?) fast han såg svensk ut, det  förvånade mig.

jaja, nu blev det långt känner jag.
CIAOOOOO!
amanda.


mitt fruktansikte, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0