min dag.

dagens citat..
laura plockar upp en havrekaka på konsum,
jeanette säger;
- ska du köpa den?
laura;
- ja, den är jättenyttig!
jeanette plockar upp en egen, läser på innehållsförteckningen och säger;
- sirap, socker etc. etc. etc.

very nyttigt. haha. men jag köpte en sån jag med, den var gottigott
och jag är fortfarande mätt på den lilla jäkeln.. efter 3 timmar. inte illa det!

idag hade vi iallafall svenska i cirkus 1 timme och 50 minuter, något sånt.
vi tittade på en film om skrift- och talspråk. och den var väll sådär.
sen gjorde vi lite annat som känns onödigt att gå in på!
efter det hade vi håltimme i drygt 2 timmar. :|
då gick jag, laura, jeanette & sofie till cybergymnasiet södra och skulle äta lunch.
typ alla glodde ut oss. och då menar jag ALLA. haha, det lös väll "hej-vi-är-vilsna" om oss? ;)
iallafall.. det var korvstroganoff och pulvermos - euwwwww.
så jag vill inte ha. inte laura heller. vi satt och gjorde sofie & jeanette sällskap medan dom åt,
sen gick vi till konsum och köpte havrekakor, brämhults & yalla yoghurt!
efter det gick vi till "akamedi-bokhandeln" som laura kallade det och kollade efter engelska böcker,
sen till bibblan, sen åhlens och därefter tog vi bussen tillbaka till skolan eftersom det var så kallt.

ja, och då hade vi digital bild från typ 12-13:30. det var jättesegt och långtråkigt..
så här blev min "gamla bild".

tejbitarna blev olika stora och det blev ett bäääscht (för att citera karim) streck mitt i smeten.
men whooo cares?

imorgon ska vi ha "cyberdagen" eller nå sånt i kvarnholmen.
alla cybergymnasiet norras 1:or, 2:or och 3:or ska vara där.
och hör och häpna
- jag har sovmorgon till TOOOOOOOOOOLV!!!!!! fan vad jag ska sova. haha.
ska möta tjejorna vid slussen halv tolv, sen drar vi och letar efter "kajen" (?).

TJOFLÖJT.
/ amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0