måndag.

godmåndag!
idag är det verkligen inte min dag. fast jag kände så igår. men skitsamma nu.
haha jag gjorde bort mig BIG TIME idag btw xD
jag, sofie & jeanette hade precis följt med laura en bit till hennes farmor,
så skulle dom med mig till t-banan.. sen kunde jag nt bestämma mig om jag skulle
gå in i tåget eler inte, tillslut valde jag att gå ändå.. men då började dörrarna stängas xD
så jag sprang in DAMPFORT för att hinna och så halkar jag såklart och landar på rumpan mitt bland alla xD
vad fan är det med mig och tunnelbanegolv? halkar alltid! hahaha. jag döör.
;)

jag ska förresten påbörja ett litet experiment med mig själv.
det lät snuskigt ser jag nu! men det är det inte, jag lovar. haha.
ska se om jag kan hålla det.. förmodligen inte. men vi får väll se.

tjingtjong.
/ amanda

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHAHAHAH! jag ser det framför mig:X

2008-09-16 @ 10:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0