lallilalllalala

hej och godkväll på er,
idag har jag gjort inget speciellt alls egentligen.
var och shoppade lite! hängt läpp i säkert ett år nu över att mina svarta cheap mondays
krympt som faaan. så jag gick och köpte svarta stuprörsjeans från bikbok idag, och nu är jag glad igen! tjoho!
jaa och sen köpte jag en brun stickad kofta också med en "jätteekrage" den var het. förutom att den var så lång, så mina korta ben ser ääännu kortare ut. men vafan, nu får det va så!

vad ska jag mer berätta?
JO, jag måste skriva en komihåg lista till mig själv. kanske inte så intressant för ni som läser kanske.
men ett nödvändigt ont!
okej.. here we goes.

* Gå till personalrummet och boka ny tid med SYON. (very viktigt!)
* Kom ihåg att ta upp detta med SYON: behöver jag gå högskola?, måste jag välja nå annat nrä jag tatt bort spanskan lr går det bra öndå?.. o.s.v.
* Prata med kuratorn om läkarintyg för dom jevla redovisningarna.
* Prata med SV-lärarn.
* Städa (!!!)
* Noppa ögonbrynen *S*
* Be pappsen ringa polisen om den blodiga skinnjackan som jag, kuss & sis hittade.
* Leta upp den nya versionen på Christina Aguileras - Genie in a bottle (?) på Limewire.
* Skriv ett CV och gå och lämna den på Panduro Hobby.


Tror det var allt. ;D
Nu ska jag äta upp resten av min ananas!
BYEBYE.
/ Amanda


(Slänger in en bild på mig och Laura. Bara jag som tycker det ser ut som att jag står och ber? HAHA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0