hej på er =)

i fredags sov jag hos Amal, chillade lite på kvällen o såg på film osådära, åt kladdkaka o b&j's.. MHMMM
 
sen så igår vaknade vi typ kl 13 o sen kl 15 gick jag hem..runt 20tiden gick vi ut, åkte till stan, träffade först 3 pers, va m dom i typ 2 minuter, sen gick vi vidare, träffa nåra kompisar ... vi blev runt 10 pers haha de va fett kul när vi invadera trappan vid operan lr vafan de va o sen när R&A skulle baxa fjortiskillarnas mobiler xD jaja, chillkväll iaf.. hoppas ni oxå hade kul !

idag vaknade jag klockan 11 typ så gick jag upp, sen kl 3 va de daaaaaaans<3
efter dansen lalla jag runt med Amal i centrum, kuuul som vanlit =)

imorn o övermorn är jag lediiiiig, yeeeeeeeeeeeeeeees :D





bild från i fredags ;)



puss puss / Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0