godnatt <3

hellu .. sitter här o kollar på sex and the city. Det är fan den bästa serien, även fast jag har sett alla avsnitt typ 20 gånger.

Men iaf, idag har det varit en chilldag, gick och fikade lite med Mia på donken och gick tillbaks till skolan och åt lunch. Sen så var det typ inte lektion tills klockan 3, så jag satt bara inne med dom andra och chillade. Sista lektionen var matte. uff, men ajja man måste ju :P nu äre ändå snaaaaaart helg. bara onsdag o fredag kvar.
vad ska ni hitta på imorn? jag ska till skolan halv 9 som vanligt o sen efter ska ja inte göra något spec tror jag, eller jo jag måste köpa lite grejer oså.. men ajja hoppas ni har haft en bra dag , nu ska jag fortsätta kolla på tv och sen sova :D!

puss på er / Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0