godmorgon,

ja.. som sagt. godmorgon! :)
sitter här nu, helt ifärdiggjord och allt.. så nu har jag en timme att ta kål på innan jag ska iväg.
så jag ska väll sitta här framför datorn, i guess! ;)
hur kan det vara torsdag redan btw? det är helt sjukt. var ju helg alldeles nyss och nu är den snart här igen.
jag hänger inte alls med i svängarna, höhö.

idag ska vi som jag sa igår ha cyberdag.
vet inte riktigt vad vi ska göra? i mailet dom skicka stod det "cybermingel".. haha whut?
men i skolan sa dom att vi ska delas upp i lag och sen tävla eller något sånt? orka.
de ska försöka dela upp lagen så att är man estet så kommer man med esteter.
Zzzznark!

förresten, kom att tänka på en rolig sak!
typ varenda fredag när vi har bild så brukar vi lyssna på radio medan vi målar/ritar,
och det är ALLTID hiphop & r'n'b vi lyssnar på och det är ALLTID "emosarna" som sitter och sjunger med högst!
haha. det är lite kul. ;)

/amandaroon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0