;)

vad givande mitt senaste inlägg var för er? haha.
men ja.. jag kan berätta lite om idag då.

gick hemifrån *tänker*.. 07:30 för att gå till t-banan och sen bytte jag ett x antal gånger tills jag
kom fram till slussen där tove, sofie & jeanette satt och ugglade.
så jag slog mig ner brevid dom! sen kom även laura,
sen oskar och tillsist fanny. (säkert någon mer också, men jaja!)
på bussen satt vi och pratade massor om mat.
ananas, lax, glass - ja. you name it!
sen kom vi fram till kvarnholmen,
då vandrade vi ner för en backe där lilla kamran (heter han så?) väntade. idrottsläraren alltså.
han ropade upp oss och sa som vanligt "ellinuuur" till elinor och "laooora" till laura. haha, som vanligt då! ;)
sen fick vi kartor till orienteringen. det vart tänkt att man skulle gått en och en, men många hade likadana
kartor.. så ni kan ju gissa hur många som gick ensamma? nä, precis.
jag gick med jeanette och ellinuuuur. tur för mig, för dom var duktiga! vilket jag absolut inte är.
har nog lika bra lokalsinne som en förståndshandikappad invandrare som just kommit till sverige har.
(och fan vad trött jag blir om folk tar det där rasistiskt. TYST på er! poängen var att en invandrare nog inte hittar i ett land dom inte känner till. punkt.)

iallafall.. vi gick runt och svarade på frågorna, pratade lite, lyssnade på damphög musik bl.a.; lady gaga, katy perry, tokio hotel, nickelback och lite diverse rockband. sen stod vi uppe på ett berg och skrek så högt vi kunde till moa, sofie & hanna som var långt ifrån oss. det var kul! haha. ;)
efter det fick bild-esteterna gå hem för dagen.. yeeeey. alla skulle typ stanna kvar och äta, men det ville inte jag och "laoora" ;) så vi gick till bussen, som vi missade PRECIIIIIS. fan vad surt. den jävla slussen-bussen (hihi) som kommer typ en gång i halvtimmen. så, ni hör ju hur länge vi fick vänta..
så vi satt och snackade om allt möjligt, sen kom bussen, och vi snackade lite till. och sen åkte jag till t-centralen by myself!

nu gör jag inte ett skit. ska vänta på nån snubbe som ska fixa våran dusch!
cristian ville träffas idag.. och det hade ju vart kul - om det inte vore för duschfixarn.
hmpf.. haha.

nu vart dte långt ser jag, så hej då!
amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0