bamboo

ska och köpa bamboo-örhängen imorgon förresten, vart tänker jag inte säga.
men jag har ett litet smultronställe! ;)
nu får ni hjälpa mig hära, vad ska jag köpa för några..?

ett par trianglar blir det iallafall. men ska jag köra på guldiga eller silvriga?
guldigt är snyggt som fan, men det rostar ju :( därför tvekar jag.
silvrigt kanske det blir ändå! lite unikare. alla har ju guld.

MEN, jag kan köpa 2 par! fast vad tusan ska jag välja dåra..?
guldiga hjärtan kanske. JA, det ska jag bannemääj.

sen ska jag till glitter också och köpa en hetinggeting ring.
den är guldig och har en enorm orange sten på. hot, hot.

haha, vilka bekymmer man har alltså. *garv*
jaja, jag hjälpte mig själv nu!
hej då igen.
/ amanda

slänger in en liten retuscherad bild på mig. hähä.
har gjort mig själv rödhårigare, mörkare, ljusare ögon, ljusare läppar o.s.v...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0