baaaaaaaaaajs

hrrrmrpppfffhfhhhh...
idag är jag på sjukt dåligt humör! eller idag och idag,
dagen började väll bra.. vi fick sluta 2 timmar tidigare och allt.. men nu har det gått utför.
jag är allmänt sur på allt!

jag funderade även på att skita i den här bloggen,
men sen kom jag på att jag aldrig skulle kunna ha en blogg själv..
då tappar jag motivationen efter typ 2 dagar och så skiter det sig!
så vi kör på det här nu.

en sak som jag kom på nu som jag är glad över
är att jag troligtvis inte kommer behöva plugga vidare efter gymnasiet ändå!
vilket är LOOOOOOOOVELY, får hoppas det blir så också.. men aa.
för jag ska skita i att bli AD och bli grafisk formgivare istället, då behöver man typ inte högskoleutbildning!
detta betyder att jag om endast 3 år kan flytta hemifrån, istället för om 6 år. det ska bli kul! 3 år flyger ju iväg snabbt.
tänk att inreda en egen lägenhet liksom? fan vad kul :))
fast om jag skulle bo själv så skulle jag nog dö av svält efter typ 2 veckor eller något.
jag är för lat för att göra mat till mig själv.

anyway, nu är det nog för idag av nonsens från mig!

byebye
amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0