-

hej och godmorgon.
vaknade nyss efter en lång "powernap" haha. nej usch, glöm att jag sa sådär.

var helt slut, eftersom att jag egentligen borde stannat hemma för att jag är så bajsförkyld,
men jag tänkte att "äsch vafan, det är ändå bara en lektion som håller på i nästan 2 timmar. så det klarar jag".
så jag stiger motvilligt upp ur min sköna varma säng klockan 05:30 och det är kolsvart både utomhus och inne,
äter äcklig frukost, står och sminkar mig (hatar det), väljer kläder och stressar till bussen.

väl framme på skolan får vi veta att SV-läraren är sjuk,
men att Britt ska sätta igång ett tv-program åt oss istället
och efter det får vi sluta. tv-programmet var rätt intressant (handlade typ om mördare/gärningsmannaprofiler)
och höll på i exakt 1 timme. då var klockan 09:00 och vi fick åka hem igen.

nu tänker ni säkert "ååh vad lyxigt med så kort dag". och visst, helt fel är det väll inte.
men det känns lite onödigt och ganska störande att ha gått upp så tidigt och stressat iväg
när man är helt död av förkyldningen och så kommer man fram och får se på tv i 1 timme och sen dra hem..?
aja. sånt är livet om man är ett cyberbarn! ;)

imorgon tror jag att jag stannar hemma, om jag inte hunnit bli bättre! vi har en "lång" dag då nämligen.
(datakunskap, matte, engelska = slutar cirkus 13.00)

bajbaj.
// amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0