What's cooking good looking?

Helluu! what's cooking good looking?
jag kom presis hem och e fett trött skulle typ kunna somna här vid datan. Idag vaknade jag tidigt kl 11 xD som Nadia sa så skulle vi till min pappas jobb o käka hans goda mat men Nadia va så seg så vi missade lunchen och fick nöjja oss med glass och kakor... efter dt så gick jag hem och väntade på att min kompis Nicole skulle sluta sitt jobb och gick sedan ut och träffade henne. Vi fika i centrum och sen taggade vi till kista och käkade med henne mamma, sen åkte vi tbx till solna och köpte glass och satt och pratade massa gammla minnen från när vi var små. Vi har känt varandra sedan 6års och har alltså skit mkt knas saker som vi gjorde då. Jag säger bara en sak man va fan sjuk i huvudet när man va lite!
Måste bara säga en sak, jag fattar inte att dt finns så många skarriga gubbar överallt asso en snubbe satt och kollade på oss när vi åt och skämdes inte ett dugg över vad han gjorde under bordet med sin hmmmm chicko stick! skit äkligt!
Ajja ska chilla lite nu bye // Amal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0