goodnight homies

stress, stress..
har typ letat efter min mp3-laddare halva kvällen och jag hittar den inte! så jag får åka till finland utan mp3 :/ helt sjukt jag kan fan inte gå någonstans utan musik, men jag o amal får lösa det genom att dela på mp3 haha.. men iaf, nu sitter jag här och tänker igenom allt som jag måste packa ner. Jag e verkligen sämst på att packa, men det kommer gå bra.. nu tänker vi positivt ;) höhö

men hur som helst, jag och Amal kommer att vara borta i finland tills den 6e juli, vi ska åka dit med båt imorgon (idag)klockan 17.00 så vi kommer dit på morgonen.. vi kommer att försöka skriva lite inlägg därifrån när vi hinner låna mina kusiners datorer. Vi är ju ändå inte borta så jätte länge, 9 dagar om man räknar med dagen vi åker:)

men nu ska jag ladda ner lite videos till amals mp3, vi hörs imorn

hoppas de finns mycket jordgubbar i finland, i looooove it ;)



puss puss & godnatt

/ Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0