3 shawties, 3 personligheter, 1 blogg

Här är lite roliga presentationer om oss tre, vi pallade inte skriva texter om våra livshistorier så vi svarade på lite frågor isstället. enjoy.

Amal ,


PERSONLIGT
Fullständigt namn: Amal
Smeknamn: Amoola & IDJUUT ibland (a)
Född: 92
Härstammar ifrån: MAROCKO
Språk: svenska, arabiska o franska
Stjärntecken: oxe
Bor: på gatan ;P
Syskon: just from another mother
Hårfärg: brown
Ögonfärg: bruna
Längd: 1,63
Personlighet: hype
Intressen: dans & chill me my homies
Djur: apor
Singel: private
Religion: islam
Piercing/Tatuering: nothing

FAVORIT
Favoritmat: tajine & MC såklart
Favoritaffär: H&M & Bershka
Favoritartist/band: La Fouine, Beyonce o Ciara
Favoritlåt: Que peut me stopper?
Favoritfärg: blå
Favoritprogram: Scrubs <3
Favoritfilm: Honey
Favoritsmink: mascara typ

ÖVRIGT
Person/er jag ser upp till: speciella personer
Person/er jag skulle dö för: alla mina vänner o familjen
Framtidsjobb: ska äga en resturang
Jag ogillar: orreungar
Känd person jag skulle vilja dejta: Chris Brown..katternas pappa
Sak jag inte skulle klara mig utan: my mp3,
Pengar på kontot: no cash flow here,
Något du vill ändra på: krig o fattighet sånt som de flesta svarar...
Röker, dricker eller tar droger: nääj
Yngsta resp. äldsta person du skulle kunna vara tillsammans med: ---
Tänder på: yo papa ;)
Person du gärna skulle utöva voodo på: haha dt finns många...
Månadspeng: barnbidraget
Fjortis, överklass, hiphoppare, vanlig, trendig etc.: no style here it's only Amal,
Fulaste språket: haha om jag skriver dt som kmr många hata mig xD
Finaste språket: franska

ANTINGEN ELLER
Blondinbella eller Kenza: Kenza jag läser nt den andra
Sommar eller vinter: Sommar
Naturgodis eller lösgodis: lösgodis
Fotograf eller modell: fotograf
Sand eller gräs: sand
Dator eller tv: dator då kan man ju kolla på allt från tvn där,*smart*
Desperate Housewives eller Gossip Girl: Desperate Housewives lätt





Nadia

PERSONLIGT
Fullständigt namn: Nadia..
Smeknamn: , Nädi, Nääd, nädihype, Chakra, Nädilicious :P
Född: 1992
Härstammar ifrån: Marocko
Språk: svenska, arabiska, franska, finska, engelska
Stjärntecken: tvilling
Bor: stockholm
Syskon: en storebror
Hårfärg: mörkbrun
Ögonfärg: bruna
Längd: 1,67
Personlighet: hype hype hype
Intressen: musik, kompisar, chilla oså
Djur: tigeeer & kamel , fett söta ju
Singel: ja
Religion: islam
Piercing/Tatuering: nä

FAVORIT
Favoritmat: couscous, tajine, donken <3
Favoritaffär: H&M, ginatricot
Favoritartist/band: usher, t-pain, pharrell williams, akon
Favoritlåt: vet inte
Favoritprogram: desperate housewives
Favoritfilm: den gröna milen o american pie filmerna :D
Favoritsmink: mascara

ÖVRIGT
Person/er jag ser upp till: finns många
Person/er jag skulle dö för: vänner o familj
Framtidsjobb: no idea
Jag ogillar: falskhet
Känd person jag skulle vilja dejta: Pharell williams
Sak jag inte skulle klara mig utan: maaat<3
Pengar på kontot: give me some money ;)
Något du vill ändra på: krig, våld o allt dåligt i världen
Röker, dricker eller tar droger: aldrig
Yngsta resp. äldsta person du skulle kunna vara tillsammans med: ..
Tänder på: med tändstickor eller tändare xD
Person du gärna skulle utöva voodo på: ahaha.
Månadspeng: jaapp
Fjortis, överklass, hiphoppare, vanlig, trendig etc.: my own style
Fulaste språket: hmm inga påhopp :D
Finaste språket: franska

ANTINGEN ELLER
Blondinbella eller Kenza: Kenza
Sommar eller vinter: sommar, lätt.
Naturgodis eller lösgodis: godis
Fotograf eller modell: både och:D
Sand eller gräs: sand,
Dator eller tv: Dator, finns ju tv där oxå.
Desperate Housewives eller Gossip Girl: Desperate Housewives !

Amanda

PERSONLIGT
Fullständigt namn: Amanda Michelle B.
Smeknamn: amandy
Född: 26 okt, 91.
Härstammar ifrån: sverige, tyskland, iran.
Språk: svenska, engelska. ;P
Stjärntecken: skorpion
Bor: råsunda, i solna
Syskon: emma, 13 år.
Hårfärg: brunt
Ögonfärg: grönbruna
Längd: 165 cm
Personlighet: flummunge.
Intressen: umgås, musik, shoppa, rita. ;D
Djur: tre katter.
Singel: yes i am.
Religion: ingen.
Piercing/Tatuering: en navelpiercing.

FAVORIT
Favoritmat: veg. tacos, thai-mat & enchiladas.
Favoritaffär: gina, h&m.
Favoritartist/band: christina aguilera, leona lewis, beyonce.. sedan varierar det lite.
Favoritlåt: beyonce - listen! just nu iallafall.
Favoritfärg: brun, grå & blå.
Favoritprogram: desperate housewives, idol & top model.
Favoritfilm: finns många bra. hide & seek, derailed m.m. jag gillar thrillers mest! ;)
Favoritsmink: mascara

ÖVRIGT
Person/er jag ser upp till: pass.
Person/er jag skulle dö för: vännerna
Framtidsjobb: art director på någon tidning.
Jag ogillar: falska svikare & wannabes.
Känd person jag skulle vilja dejta: oj.. jag vet inte riktigt. ;P 
Sak jag inte skulle klara mig utan: datorn!
Pengar på kontot: zero. ;)
Något du vill ändra på: krig, fattigdom, att miljön försämras o.s.v.
Röker, dricker eller tar droger: nix!
Yngsta resp. äldsta person du skulle kunna vara tillsammans med: ingen yngre än mig, tack. äldsta är.. hmm.. 21 kanske.
Tänder på: latinos! ;D haha
Person du gärna skulle utöva voodo på: dom vet nog om det själva. ;)
Månadspeng: 600 :-
Fjortis, överklass, hiphoppare, vanlig, trendig etc.: vet inte riktigt vad man kallar den. vanlig kanske?
Fulaste språket: danska och holländska (a).
Finaste språket: spanska

ANTINGEN ELLER
Blondinbella eller Kenza: kenza, utan tvekan! fast hon skulle gärna få skriva lite oftare.
Sommar eller vinter: sommar!!!
Naturgodis eller lösgodis: naturgodis <3
Fotograf eller modell: fotograf
Sand eller gräs: sand
Dator eller tv: dator!
Desperate Housewives eller Gossip Girl: desperate housewives såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0