Nadia in da house ;)

hääällu människor !

idag skulle jag egentligen ha vaknat klockan 10 för då hade jag ställt alarmet, men too bad, jag somnade om och vaknade klockan 13 av att Amal ringde och väckte mig. Vi skulle ju gå ut o äta på hennes pappas jobb så jag fick skynda mig för att hinna följa med.. ajja, men det va chill där. Sen klockan 16 gick vi hem och jag fixade lite sen gick jag ut för att möta min vän Nadia (ja, hon heter också Nadia), sen mötte vi en till kompis som köpte en sen födelsedagspresent till mig eftersom att jag fyllde den 20e. Tack alla ni som har köpt presenter till mig förresten (A) 

igår shoppade jag lite med Amal.. köpte en ny bikini, en tröja och en sjal. och imorn ska jag typ köpa resten av det som behövs till resan..  jag och Amal ska ju åka till finland på fredag ;) 

ooh , juste.. imorn kommer man få reda på hur gymnasieintagningen gick ! Jag undrar vilket gymnasium jag kom in på.. fett spännande haha, hoppas jag blir nöjd bara.
 
men jaja, hörs senare:)

peace out / Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0