"Lika som bär".. eller?

Här nedan har vi då 6 kända personer som jag anser är lika varandra.
Jag vet inte om Fred Flinta och Snövit passar in under kategorin kändisar.. men ni fattar principen! ;)
En del är lite mer självklara än andra, men ni får väll säga vad ni tycker.
Håller ni med mig eller inte?


Jag såg en film för ett tag sedan med Christopher Walken och kunde inte släppa hur lik
han faktiskt var våran svenska skådis Mikael Persbrandt.
De är ruskigt lika.. eller vad säger ni? :)


Dessa två skådespelerskor har jag länge, länge tyckt liknat varandra.
Samma nätta näsa, bleka hy, små läppar och bruna ögon/hår.


Passande nog så spelade John Goodman Fred Flinta i den "otecknade" versionen.
Kanonlikt!


Och så kommer vi till min favoritbloggerska, Kenza Zouiten.
Hon är verkligen superlik Jessica Alba, kanske inte alltid.. men vissa bilder så går likheten inte att undvika.
 

De har båda porslinsvit hy, blodröda läppar och korpsvart kort hår i stora lockar.
Utöver det har inte burleskdansösen Dita Von Teese och Snövit särskillt mycket gemensamt!


Detta har man säkert, om man liksom jag läser skvallertidningar jämt och ständigt, hört ett par gånger.
Men det kan inte sägas för mycket - vår svenska prins och Orlando Bloom är ruggigt lika.

Sooo.. that was it!
Håller ni med eller inte? ;)

Nightie nightie!
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0