om jag inte vore en "kattmänniska"...

 
... så skulle jag utan tvekan ha två hundar, av dessa raser.
är dom inte helt underbara? *smälter*
fransk bulldog (t.h.) har länge varit min favorit av alla hundraser,
och pomeranianen (t.v.) är en ny favorit hos mig.

dessvärre så kan jag inte tänka mig själv med en hund (framtidstänk nu! jag har 3 katter så just nu går det inte)
då jag växt upp med katter, och liksom vant mig vid hur dem fungerar.
katter behöver man inte ha någon vidare diciplin över. dem sköter sitt liksom.
hundar måste man alltid ha en fast hand över, vad jag har fattat det som?

visst kan man lära sig, men jag tror att jag är aaalldeles för mesig och "snäll" för att kunna ha hand om en hund.
när min pappa var ute med hans kompis hund så ryckte han i kopplet och skällde hela tiden tyckte jag..
medan jag gick vid sidan om och sa; "men snälla nån? lååt henne, det är väll inte hela världen!"

haha. lustigt det där.
anyway.. vad föredrar ni? katter? eller hundar?
och vilka är era favoritraser ibland dessa?

helt onödigt ämne kan man tycka, men lite småkul ändå.
jaja, nu går jag och lägger mig.. inte sovit på typ 1 vecka känns det som, illa, illa.
puss & godnatt!
amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0