kändisarna utan smink


heejsan ;) jag sitter här framför datan o har lite tråkit..orkar inte gå och lägga mig än, så jag underhåller mig själv genom att jämföra kändisarna med och utan smink. Varsågoda här får ni lite bilder på några av dom !

Rihanna



Jessica Alba



Tyra Banks



Janice Dickinson


Jag tycker helt klart att Janice Dickinson ser fulast ut utan smink, fast i och för sig tycker jag inte hon är fin med smink heller.. undra hur många operationer hon har gjort också? not good not good.

 men däremot den som ser finast ut utan smink är helt klart Rihanna, jag tycker hon ser minst lika bra ut utan smink, om inte finare ;) vad tycker ni själva?

se o njut .. eller något

later babes/ Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0