gutenmorgen!

godmorgon på er, och goddag på er morgonpigga! ;)
har just avnjutit (eller inte) en väldigt mäktig frukost med min syster.

vi började med våran klassiker improviserat kryddade omeletter, till det drack vi nescafés islatte!
(den rekommenderar jag förövrigt, då den är supergod och görs precis som o'boy)
sedan fick jag den briljanta idén att vi borde göra choklad-omeletter, så vi rotade runt i skafferiet
och drog fram kakao, o'boypulver, havre, mjöl, florsocker, vanligt socker etc. etc.
sedan gjorde vi i princip precis som en vanlig omelett, bara att vi hade i mjölk istället för vatten.
jag kan säga såhär - gör aldrig så!
fy fan vad vidrigt det var.. det smakade som stekt ägg med en gnutta choklad smak i. kuäk.
nu mår jag svinilla kan jag säga!

dagen ser hursomhelst ut att bli rätt lugn,
är sugen på att gå och bada.. men det blir nog inte idag.

om ni kikar in senare idag så ska jag lägga in det jag pratade om igår,
kändisar som liknar varandra. lite småkul ändå?



här kommer en bild på mig förresten, tagen iförrigår när jag, nadia och amal
skulle försöka fotta något som vi kunde ha som header.

(jag till höger)

adios amigos!
amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0