faaaan!

hellu, ladies n' gentlemen!
måste rusa ut nu, så skriver bara snabbt..

igår kväll/natt loggade jag in mig på gymnasiesidan för att se om jag kommit in.
och det första jag ser är att jag kommit in på min 1a handsval (cyber norra).. så jag blir skiiiitglad och "hoppar och skuttar"! sedan går jag in på cybers hemsida och då står det att
cybergymnasiet norra och cybergymnasiet södra (kvarnholmen) bytt namn.. så norr heter söder och söder heter norr.
så jag har råkat ta fel gymnasium som 1a... aaaaaaaaaaaah ;( jag dör.
nu kanske jag inte kan åtgärda det! piss också.
det i kvarnholmen kommer ju flyttas till odenplan, men jag vill hellre gå på den som redan ligger där.
piss, piss, piss ocksåååå!

hur fasen gör man nu då?
amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0