Bilder från senaste shoppingen

Tänkte visa bilder från vad jag fick med mig hem på min senaste shoppingrunda.
Den ägde visserligen rum första sommarlovs-dagen, vilket är ett litet tag sedan..
men vad tusan, då fanns ju inte bloggen! Så bättre sent än aldrig, right? ;)
(Jag har kluddrat över mitt ansikte, då jag var nyvaken)








I love it.
Fick väääldigt mycket för pengarna, gick väll på någonstans mellan  500-600 :- sådär.
Helt överkomligt. Mimmi tröjan med leopardfläckar kostade bara 49:50 :O...

Jag rekommenderar verkligen er att införskaffa er en pennkjol.
Det är rena rama mirakelplagget, om man har tröjor som man egentligen tycker sitter
för tajt.. men som man ändå inte vill slänga, för att dom är för fina!
Dra på en pennkjol över och så är det fixat.
Utan tvekan mitt favoritplagg av allt jag har! <33

Bye bye!
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0