Amal is here!

Shuu bloggen Amal är här och skriver dt första inlägget,

Idag har jag inte gjort något speciellt förutom att träffa Tila Tequila...yes du läste rätt!

Jag var med Nadia i stan och från ingen stans så ser jag henne och typ skriker på Nadia som inte ens trodde på mig först. Vi var riktiga chickens och vågade inte ens gå fram till henne först men sen gick vi endå och frågade om vi kunde få ta ett kort tsm med henne. Hon var inne i Souk och shoppade på Jane Norman om någon är intresserad av att veta dt :P

Hon är grym vissa låtar av henne faktiskt tunga, "Paralyzed" är den bästa tycker jag iaf.

Fett kul och ha en blogg igen, jag hade en förut men det blev lite knas när jag skrev saker utan att tänka på vem som kunde tänkas läsa det... jag skrev saker som var hemliga för vissa och såklart så hittade dom den och såg det jag hade skrivit. Efter det så pallade jag inte skriva mer och tog bort den, men den här gången så blir det annorlunda xD


Peace // Amal




d
Jag såg ut som en åsna på bilden så jag var tvungen o täcka över mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0