Utkast: helluu! allt ...

helluu! allt bra ?
sitter här och tar en paus från allt packande, ska inte till Marocko presis som Nadia men iaf bort ett tag ;P Dt blir inget Marocko i år tyvärr, ville verkligen åka men ajja, skulle förklara för en kusin förut vrf jag inte skulle åka, stackarn trodde att dt var för att jag var arg på honom, men nej så var dt inte. Men Nadia får vell hälsa Marocko från mig och jag är säkert på att hon kommer ha dt bäst där, dt går inte att ha en enda tråkig stund där fan.
Igår var jag i stan och skulle fixa lite saker, sen på kvällen satt jag bara och kollade på Pussycatdolls, fast på fransk tv så allt var dubbat på franska, fett fult dt ser ut då :P sen på morgonen så kollade jag på that 70's show som oxå såklart var dubbat hahah.
Innan idag träffade jag Nadia, var ju tvungen att säga hej då, fast ska ringa henne innan hon går på flyget tyå vid 5 på morgonen. bajsunge kommer sakna dig som fan!!

bye bye sugar pie <33 // Amal


från mitt fönster i Casablanca





Kommentarer
Postat av: Nadia

kommer sakna dig galet mkt älskling

2008-07-18 @ 03:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0