Americas best dance crew'

hello allihopa!
Jag vakna presis satt och kollade på tv hela natten så nu sitter jag vid datan och käkar frukost. Jag tänkte kolla på fjärde avsnittet av Americas best dance crew. Det är en fett bra dans serie som går på Mtv, inte i Sverige då men jag kollar på datan. Fast det dåliga är att den just nu sänds i USA så jag måste vänta en vecka för att varje avsnitt ska läggas ut på sidan :P Är det någon mer som kollar på det programmet? Har ni någon favorit grupp? Jag älskar och kolla på när dom dansar för alla grupperna är så duktiga! vet faktiskt inte än vilka jag tycker ska vinna, ajja jag lägger ut några bilder från serien nu och ska sen chilla lite jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag....


j




soreal



 

 Ha en bra dag <3 // Amal

Kommentarer
Postat av: naddi

Ha en bra dag :)

2008-07-12 @ 14:12:32
URL: http://isonado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0