message from the dark side, there is! ;)

hejsvejs,
sorry för att det varit tyst om mig ett tag..
varit genomförkyld och har inte haft någon ork att sitta still och skriva något, av den anledningen!
men nu börjar jag bli lite friskare iallafall.

mina bruttor har åkt iväg båda två, amal och nadia alltså.
vad ska jag ta mig till..?
ni är saknade båda två, ska ni veta!!!! :D

skulle träffat ajdahooe i lördags, men förkyldningen hindrade mig.
(jag blir så jäklarns cpförkyld så jag orkar knappt med någonting!)
vi får ses en annan dag iallafall! that's great. :)

ja.. nu känner jag att jag inte har något mer att skriva om!
kommer nog bli lite segt här nu när jag är den enda att skriva i bloggen. men men! sånt e livet.

amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0