MAROCKO SUCKERS

allo manniskor, om d nu finns d som faktiskt laser bloggen..
 
jag sitter har i marocko pa ett internetcafe, darfor ja skriver som ja gor haha som ni kanske kunde lista ut. men iaf, jag har det bra har och d ar skitvarmt som vanligt, hoppas d ar kallt i sverige hihi. jag har vart pa stranden typ varje dag o sa kmr de val fortsatta tills ja aker hem. glomde saga att ja saknar mina shawties fan.. maste traffas sa fort ja kmr hem , eller vad sager ni? fast ja vill fan inte hem harifran om ni forstar va ja menar d e for skont har, o alla killar.. uff haha ni missar ngt ni som inte e har. men iaf.. hoppas alla har d bra o att ni saknar mig.. lite iaf ? tihi

puss pa er ! NADIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0