Mammas flicka? Pappas pojke? Eller..?

Så var vi tillbaka i kändisvärlden igen.
De senaste åren har många kända ansikten ploppat ut bebisar med jämna mellanrum,
men vem av dem liknar deras lilla skrutt egentligen?
Är det en mammas flicka, pappas pojke.. eller vems fotspår kommer den lilla följa egentligen?
Jag har satt ihop några kända familjer där den inringade föräldern är den jag anser vara mest likt barnet och vice versa.




Här har vi då "TomKat" och deras lilla Suri,
som påstås bli en framtida Paris Hilton med tanke på hur mycket hon skäms bort.
Jag tycker definitivt att hon är mest lik Katie Holmes. Visst syns det att hon har små drag från Tom också.
Men helheten utstrålar ändå Katie!



Och så kommer vi till kändisvärldens kanske mest kändaste kändispar med deras ännu kändare kändisunge.
(haha, där fick man till det.. va?)
Många kommer nog säga emot mig nu, men jag tycker faktiskt att Shiloh är mer lik sin pappa.
Jag minns att jag har sett barndomsbilder på Brad och att han såg väldigt mycket ut som Suri!
Hittar jag dem någon gång så ska jag visa er.
Däremot så är det inga som helst tvivel på vems läppar hon fått! ;)



Här råder det inga som helst tvivel vem Sam Sheen liknar, tycker iallafall jag.
Hon är en riktig kopia av sin pappa och "Two and a half men"-stjärnan Charlie Sheen.



Inga vidare tvivel här heller.
Undrar om James Wilkie kommer bli en lika stor modeikon som sin mamma när han blir stor?
Time will tell. ;)



Här var det lite svårt att avgöra vem Kingston James liknar.
Det känns inte alls sådär jätteuppenbart om han är en mammas- eller pappas pojke,
men tillslut bestämde jag mig för att han ändå mest liknar sin pappa Gavin Rossdale.
Han är himla blandad, men något lutar ändå mer åt Rossdale-hållet!



Och så kommer vi till ännu en superblandad kändisunge, vilket som sagt gör det svårt att avgöra.
Men Violet-Anne är nog ändå mest lik Ben Affleck, när man sett andra bilder.. verkar dock som om hon fått
Jennifer Garners läppar och öron! ;D



Sist av allt har vi den kanske mest omtalade, smutskastande och mest hatade familjen?
Innan jag tittade på bilder så tyckte jag nog att Sean Preston är mer lik sin pappa,
medan hans lillebror Jayden James är mer lik sin mamma.. men när jag tittade på bilder så ändrade jag mig.
Sean Preston är nog ändå mer lik Britney Spears!
Näsan och läpparna är identiska.



(Jag ursäktar att bilderna blev så små, så var det inte alls tänkt att bli.. men jag hoppas att ni ser ändå!)
Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0