juicy


Tänkte ge tips på perfekt sommarmellis, eller sommarefterätt om man lägger till lite vaniljglass.
Nämligen fruktsallad, som ni kan se på bilden.
Det är helt sjuuuukt gott och en riktig vitamin-bomb, vilket alla behöver!
Bättre att lägga pengar på en ordentlig fruktsallad än typ.. naturgodis som jag gjort senaste tiden. ;)
Och det är verkligen inte "tråkigt" med frukt & grönt som folk säger.
Det här ska jag definitivt gå och småäta på kvällarna! 
(men jag kommer nog inte skippa naturgodis & onyttigheter ändå nångång ibland, det går inte! hihi)

vilken är eran favoritfrukt såhär på sommaren?
min är utan den minsta tvekan ananas.
lite roligt, jag åt ananaspaj på dagis när jag var typ 5 år och tyckte det var vidrigt.
sedan har jag gått i hela mitt liv och trott att jag hatar det,
tills för något år sedan då jag smakade och blev helt kär. :)
så man ska inte vara feg med att smaka saker, lär er det!

nu vart det ett långt fruktinlägg. men whatever,
bye bye!
Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0