godgökens!

har fortfarande inte skrivit om vad jag och ida gjorde, men jag är fortfarande för lat för det.

men ok.. snabbt beskrivet så; luffade vi i solna/solna c, köpte en sallad som vi delade, kollade på texas chainsaw massacre, åt morötter med sweet chilisås samt popcorn och o'boy, åkte hem till henne och satt framför datorn/tvn, åt ben&jerrys pish food, busringde till diverse personer, spökade ut oss till überfjortisar och gick ut (och vart ovanligt älskade av rissneungarna), satte oss och tog kort när vi dregglade "dreggel-linor" som vi sedan sörplade upp igen, pruttade på varandras magar och spelade in, sedan var vi vakna och skitsnackade till nånstans mellan 06-07, då vi somnade. klockan 11 vart vi väckta av taina, då åt vi frulle, åkte hem till mig, hämtade badkläder och åkte sedan till ängbybadet där dagen spenderades.

idag ska jag göra mest ingenting.
förbereda lite inför imorron då jag ska med familjen + christina, alex & helen till eskilstuna zoo.
ska bli rätt kul faktiskt (förutom att jag måste gå upp klockan 06:00), 
 vi ska försöka hinna med att åka lite på tivolit, om det finns några roliga attraktioner där!
och paparazzi som jag är så ska jag fotta galet.

jag är så glad, har äntligen kommit på hur man raderar ALLA bilder på min kamera samtidigt!
kul liksom när man tagit 400 bilder och sitta och ta bort dom för hand. men nu så.. äntligen! :D

och juste!
jag och ida har kommit överrens om att vi ska spöka ut oss som fjortisar första gymnasiedagen också.
får se om vi håller det.. ;)



amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0