cybergymnasiet

hallå igen,
ledsen att det blir så segt nu.. men det är lite det som är halva konceptet med att
vara tre tjejer som bloggar, inte att vara seg då.. men det blir så mycket roligare och lättare
att få många inlägg om dagen. är man ensam är man tyvärr inte liika motiverad!
men men.. jag är ensam herre på täppan några dagar till, så jag får försöka så gott jag kan! jag lovar. ;)

som jag sa i mitt förra inlägg så har jag ju råkat ta fel gymnasium som 1a handsval,
vilket jag nu kommit in på och jag ringde och frågade om jag kunde byta till mitt 2a handsval istället.
men tyvärr så går inte det, sa dom.
så jag tittade lite närmre på det gymnasium som jag nu måste gå på, det som förflyttats från
kvarnholmen till odenplan.
och jag måste säga att jag är glad att jag råkade ta det först! för vilken skola!!
den är sååå mycket snyggare än det andra cybergymnasiet, så jag deppar inte alls över det längre. ;) härligt!

här är en bild:

är det fler som kommit in där, så säg till!
jag ska gå estet bild&form.

Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0