what i want?

halluuuu, orkar inte skriva ett överambitiöst inlägg just nu!
men jag måste bara varna er; lyssna inte på bob sinclair ft. fireball - what i want..
den är läskigt beroendeframkallande OCH fastnar även sjukt lätt i huvudet!
jag har gått och trallat på den med jämna mellanrum hela dagen idag, och jag kan inte sluta..
misstänker att jag kommer ligga hela natten och ha den i huvudet!

nåja, planer för imorgon?
jag ska till kista och kolla på "mamma mia" med min mamma (passande nog) och lillasysteryster.
innan filmen börjar ska vi äta middag på mitt favoritställe.. nämligen det där stället i centrumet
där det är som en stor samling av massor av olika resturanger, allt från japanskt till persiskt!
loooove it. lutar åt italienskt imorgon, men vi får väll se!

ursäktar att jag blivit så sopig på att ladda in bilder i mina inlägg förresten,
så här får ni en.. (haha)


(nej, så här ser vi inte ut i vanliga fall! vi har "spökat" ut oss till emos, eller fashioncores då..
eftersom alla är så petiga med det. ingen behöver ta åt sig heller,
för jag är inte ute efter att göra narr av emosar. peace out!)


amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0