what do you think about Victoria Silverstedt?...

shuluu! va händer hos er? hoppas allt är bra med er,
Tänkte skriva lite om vad jag gjorde idag. Jag trodde att jag skulle passa min kusin idag så därför gick jag upp skit tidigt för att hinna göra massa saker innan, men dt var i onödan... när jag hade fixat mig klart så gick jag ut och mötte Nadia i tunnelbanan och vi åkte till västra skogen för att möta en. När han hade kommit så åkte vi till stan och chillade, vi gick runt och hade så kul som bara tre marockaner kan ha i olika affärr och i hemköp för den delen ;P När vi gick runt så såg vi några reportat som var ute och intervjuvade olika folk och vi ville såklart va med så vi flippade runt bakom dom och sen frågade dom om dom fick intervjuvad oss. Vi svara såklart JA, det visade sig att dom va från USA och intervjuvade folk i Sverige om vad vi tyckte om Victoria Silverstedt och progrmmet ska visas på E tv. hahah dt va skit kul jag hoppas att amerikanarna förstår våran keffa engelska xD

ha dt bäst <33 //Amal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0