heeeeejjj

heeeeejjj
haha idag har jag oxå börjat gymnaiset fast jag ska inte skriva nått som min första skoldag för jag kan tänka mig att dt blir ganske tråkigt och läsa om samma sak igen, så jag tänkte lägga upp lite bilder som jag tog från the voice. Filmerna som jag spelade in knasade antagligen för när jag kom hem så märkte jag att dt inte vaJag har varit på konsererna varje år (förutom förra året när jag fortfarande va kvar i marocko och missade heeeela ung 08 veckan :P) men dt här året bääst av dom alla enligt mig iaf. Typ alla artister va ju bra (förutom Mange s... och Petter, för jag brukar alldrig lyssna på dom annars heller) .
jag stog skit nära studion så jag va typ 3 meter ifrån artisterna fast så klart så var en glas vägg mellan :P
Efter var dt ju afterparty som såklart va skiit kul, Jag och Nadia tappade först bort dom vi var med ibörjan och sen tappade vi dom andra som vi träffade istället hhaha fett mkt folk dt var.


Dj Ironik


Colby O'Donis


Adam Tensta


Brick & Lace


Man ser inte så bra men dt e FLO RIDA!

Peace//Amal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0