saker om moi;

här har jag skrivit ner saker som ni kanske inte visste om mig..

- jag måste alltid bädda om lakanet innan jag lägger mig. alltså släta till och dra åt det ordentligt,
så det inte är massa skrynklor eller har blivit för "löst".
- när jag ska sova så tänder jag ofta lampan flera ggr och tittar så att det inte är någon i mitt rum,
sedan så händer det också att jag går och kikar runt lite i lägenheten av samma anledning.
- jag har rivit på naglarna sedan jag var 6 år. alltså i snart 11 år!
- ibland hamnar jag i något konstigt "tillstånd" när allting runt omkring mig känns så konstigt, overkligt och obegripligt.
jag tycker då att alla pratar så konstigt, och får någon annorlunda känsla. (går verkligen inte att förklara!)
- när jag gick på dagis åt jag någon ananaspaj som jag tyckte var skitäcklig, sedan gick jag i säkert 10 år och trodde att jag hatade ananas.. tills för något år sedan då jag smakade och nu är det min absoluta favorit bland alla frukter!
- jag ääääääälskar latinokillar. behöver jag säga att jag satt och dregglade 24/7 när jag var på mallis? ;)
- jag har fobi för offentliga toaletter, insekter & att prata/eller annat inför stora grupper (scenskräck m.a.o.)
- när jag ligger hemma i soffan, uttråkad och när det enda sällskapet är min syster så kan jag få riktigt ordentliga skrattattacker egentligen helt utan anledning. och då är verkligen allting apkul! spelar ingen roll vad man säger.
- jag smsar typ ALDRIG. vilket jag har märkt att jag är ganska så ensam om.
- jag använder inte msn heller, och det är jag också hyffsat ensam om!
- jag vill bli; art director (!), journalist, författare, fotograf, manus-författare & illustratör. mest art director dock.
- om jag skulle få resa vart som helst så skulle jag vilja resa till mexico och/eller indien.
- jag avskyr folk som leker märkvärdigare/ballare än vad dom är. (kräks!)
- jag "tål inte" nässpray. det sägs att man inte ska använda det mer än 10 dagar, för då kan man bli värre.
jag kan inte ens använda det 1 dag.
- jag suger på matte. kan knappt allt det här med decilitrar, mililitrar, hekto o.s.v.
- jag har ett födelsemärke på låret som ser ut som en kungakrona.
- jag kan inte bli brun. inte alls. var som sagt på mallis förra året i två veckor och jag var lika blek som när jag kom dit, när jag åkte hem.
- jag har ett ärr från när jag hade vattenkoppor som 1 åring på högra sidan av näsan. det ser ungefär ut som en grop.
(folk har trott att jag haft piercing där, och att det är därför! men nej, nej)



amanda

Kommentarer
Postat av: bitte

kul

2008-08-21 @ 15:27:05
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0