piercing


alla mina smycken.

har snart haft min navelpiercing i 1 år, och inga problem har det vart.
så funderar ni på att pierca er! go for it, säger jag.
men ha i läkpiercingen extra länge, för det verkar ha gjort susen i mitt fall.

bytte nyss till navelsmycket till vänster, är det inte sjukt snyggt yaoo? haha.
den hade egentligen två såna där "kedjor" som hängde ner, men som jag skrev för ett
tag sedan så fastnade jag i fläckten med piercingen så att den andra "kedjan" lossnade. aooch.

det är synd förresten, för det finns så sjukt många fina navelsmycken
men jag tycker alltid att alla är så obekväma. standardmodellen är 10 mm tror jag,
men jag tycker att dom är för korta.. haha.. läkpiercingar är 12 mm.. vilket är skönast!
fast om man vill ha 12 mm så finns det bara fula smycken att välja mellan. xD vilket dilemma alltså!

amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0