ny vecka, igen..

jaha, så var det ny vecka igen då..
nu närmar sig skolan verkligen med stormsteg,
börjar nästnästa måndag.. trist.. men vad gör man?


imorgon (tisdag) ska jag träffa ida, :)
vad vi gör återstår att se.. men vädret ska ju bli sådär,
så det blir nog inget särskillt.

onsdag ska jag äntligen gå och klippa mig, vilket verkligen behövs (!!)
ska korta till min väldigt långa snelugg, som knappt syns längre
och prata lite med frissan om när hon tror att jag kan slinga mitt hår ljusbrunt igen,
utan risk för att se ut som en morot. förhoppningsvis blir det goda nyheter!

ja.. sedan blir det väll sol och bad.
nästa vecka på måndag kommer båda mina älsklingsmarockaner hem! loooovely.. :) då får vi styra upp något!
men grönan ska vi till, och ida ska med!

jaja, hej då sålänge!
amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0