monday

hejhopp,
idag var det skola igen då.. ett nödvändigt ont. haha.
vi hade 2 av dom lektionerna jag avskyr mest!
samhälle & matte alltså.. fast vi ska ha rätt intressanta ämnen ändå under året (i sh alltså),
så det blir nog inte så fel ändå.
matte hade vi i aulan, där vi gjorde diagnoser och blev klara snabbt.. så vi slutade en halvtimme tidigare. skönt!
hmm, ja vad ska jag mer skriva om?
ska börja åka t-bana hem istället för buss, eftersom att tove & laura åker därifrån.
blir egentligen lite krångligare eftersom jag måste byta då, men äsch.. det skadar ju inte att prova? ;)


dagens lunch blev en yalla yoghurt, dock med mango/banan/apelsin smak.
jag känner att dom där mackorna med 10 kg dressing i börjar bli lite långtråkigt nu!
(tack gode gud för ica supermarket som ligger mitt emot skolan, jag skulle inte klara mig utan den!)


åjustja, idag såg jag ida i skolan för första gången sedan vi började! det var på tiden. haha.

amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0