lalala

godmorgon, vaknade nyss!
först ska vi börja med:
GRAAAAAAAAAAAAATTTIS IIIIIIIIIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! <333
hoppas du får en toppendag och jag är ledsen att jag inte kunde komma..
men, vi hörs senare! ;) hehhee.


nu måste jag bara berätta om den sjukaste konstigaste drömmen jag hade inatt.
först drömde jag att jag satt på ett tåg med en drös mentalsjuka ungar, eller något var fel på dom iallafall
för dom slogs som jag vet inte vad.. sedan fick jag nog och började skrika till dom som hade koll på ungarna att:
"ta bort dom nu då för fan, den värsta av dom kmr ju börja i samma skola som mig sen"
(haha ofta man är rädd för en 6 åring också, hahaha).

sen vart det värsta krismötet. på ett tåg. haha. efter det gick vi av tåget, och vad det blev av ungarna minns jag inte..
jag glömde iaf mina skor på tåget och vart skitsur och fick ont i fötterna.
så en av snubbarna som hade koll på ungarna (?) bar upp mig och sprang daaaampfort till t-banespärrarna på andra sidan. väl där hade jag helt plötsligt skor igen, men inte mina.. dom här var gräsligt fula.

och så mötte jag typ 4 människor från en gammal skola jag gått i som jag började prata med, två av dom var syskon.
efter det gick jag in i något som skulle föreställa gallerian, bara att här hade den en uuunderbar havsutsikt.. typ som utomlands. och jag och min syster blev bjudna av våran mamma på melonglass (som jag fick) och baconglass (som emma fick) hahahaha.

väldigt normal dröm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0