cybersnack!

puh.. vilken dag.
fick veta att ida skulle börja klockan 12 imorgon, och jag ska börja klockan 10.
därför fick vi båda panik och tjurade över att vi inte skulle kunna göra sällskap dit!
MEN så bestämde vi att hon följer med mig dit klockan 10 och sitter med mig,
sen följer jag med henne när hon börjar klockan 12 och sitter med henne.
då får vi båda sällskap!
.. och fy fan om någon lärare säger att vi inte får göra så, då jädrans blir jag sur! ;)

har förresten insett nu att det faktiskt är media jag vill gå. inte estet.
så bad min mamma maila skolan om det, och nu har hon gjort det..
så förhoppningsvis kommer jag få byta så snart som möjligt.
och inte efter ett halvår (!!!) som tjejen i telefon sa!
då kommer jag dessutom att gå i samma klass som ida, så det är alltid något. :)

i övermorgon ska vi, förövrigt, ta skolfoto. redan..?
känns lite konstigt att man ska fotta sig så där direkt. dels känner man ju inte klassen.
sedan så är det säkert många som, precis som jag, ska byta klasser/skolor. då är det ju helt onödigt?
men okej.. det är inte hela världen.

rapporterar mer imorgon!
pusshej,
amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0