copycat!

snor denna av nadia, haha!
blir överflöd av såna här frågor idag. haha.
men whatevah, jag har tråkigt!

imorgon tänkte jag visa er några spännande bamboo-modeller som ni kanske inte sett innan.
så se fram emot det! hah.


1. Vad/vem fick dig att skratta idag? max (?), någon 3a på kvarnholmen & en tjej som jag lunchade med som jag inte vet vad hon heter. ^^
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? satt i datorsalen och hade tråkigt.
3. Vad gjorde du för 30 min sen? åt middag typ.
4. Vad hände dig 1993? fyllde 2..?
7. Vilken färg är din hårborste? svart & silver, fast jag borstar inte håret.. så.. ;)
8. Vad köpte du sist? hummm, en yogurth & lakrits.
9. Vad fick du senast i present? det vet jag inte. 
10. Vilken färg är din dörr? brun
11. Var förvarar du dina pengar?  på kontot & i plånkan.
12. Hur var vädret igår? ösregn & åska.
13. Vem kramade du sist? laura
14. Vad ser du fram emot? vet inte..
15. Vad är 15? en siffra.
16. Vilken skostorlek har du? 39-40.
17. Vill du klippa dig? nä, det gjorde jag ju nyss.
18. Är du över 25? no
19. Pratar du mycket? haha. jag har mina stunder.
20. Kollar du på O.C.? gjorde förut, men lessnade på hela "puttinutt, mischa slår i huvudet.. mischa vill dö"-konceptet.
21. Har ditt namn ett "x" i det? nix ;)
22. Känner du någon som heter Steve? hah, nej
23. Hittar du på egna ord? haha mm tsm med ajdahooe!
25. Är du en typiskt svartsjuk person? njäe det är jag väll nt
26. Vad har du för mobil? en lila sony ericsson.

27. Vem ringde dig sist? pappa
28. Biter du på naglarna? ja. och river.
29. Har du lockigt hår? ja, fast fult lockigt. typ vågigt/ruffsigt/fluffigt.
30. Vilken konsert ska du på härnäst? vene.
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?  sämsta? det vet jag inte.
33. Vilket ord säger du ofta? my god.
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? ja 
35. Ska du jobba imorgon? nej
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? vet inte.
37. Vad borde du göra nu? inget.
38. Har du något smeknamn? jodå
39. Sover du mycket? på helgerna, ja
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? minns nt.
41. Vad ska du göra på lördag? får se.
42. När var du ute sist? idag.
43. Har du gråtit idag? nej
44. Är du en glad person? ja ;D
45. Har du roligt nu? nä
46. Vad äter du helst? indiskt, thai, mexicanskt.
47. Vem var du med sist? ida typ. eller det beror på vad som menas med "var med".
48. Vad heter din mamma? katarina "anirattack" haha.
49. Vad är hela ditt namn? Amanda Michelle B.
50. Tycker du om någon just nu? nääj. en viss "amooor amoooor"-unge fick mig att tappa lusten. hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0