bowling

jahapp, idag var det bowling då.. känner att jag inte orkar beskriva särskillt mycket om det.
dagen var iallafall kort (började 11:45 och slutade 13:00).
jag SÖG på bowling, för att uttrycka sig milt. gick typ 2 omgångar utan att jag träffade en enda käggla,
sedan började jag få in snitsen lite!
men jag fick typ 150 p och mina lagkamrater fick typ 250-300 däromkring. så.. ni hör ju. ;)
var iallafall i samma lag med två killar.. den ena hette andreas, om jag minns rätt.
den andra har jag ingen aning om, det stod gunvor på "tavlan" eftersom att läraren först var med!
så, haha. x)

imorgon börjar jag klockan 8 (USCH!) med engelska, därefter har vi svenska om jag minns rätt.

jaja.. nu känner jag mig hungrig och uttorkad (inte ätit/druckit något alls idag)
så nu ska jag bege mig mot kylskåpet.

tudeluu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0