bloggtorka. javisst.

ja, det är inte mycket som händer här nuförtiden..
får ge nadia, amal (och mig själv) en varsin bloggspark i arslet!
för så här får vi inte fortsätta! :O

har satt upp en "sitta-uppe-gräns" för mig nu, alldeles nyss.
nu är klockan exakt 00:17 och jag har bestämt mig för att stänga datorn 00:30.
(det kommer verkligen att hända! höhö)

mja.. vad mer ska jag berätta? idag bakade jag och syrran en svingod banankladdkaka
(som inte vart så värst kladdig, men ack så god!) ja, det gick väldigt bra det.

på fredag blir det grönan för mig, nadia och amal. skoooj!
ida fick inte följa med för taina, typiskt.. men men.. det blir kul ändå.
förutom att det bara är två platser i alla vagnar, så ja.. ni fattar ju.

nä, nu måste jag utnyttja dom sista 10 minutrarna till något annat!
pussssssss
amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0