blogglat?

hejsan, det var ett tag sedan sist!
har varit riktigt blogglat den senaste tiden..
men det blir det nog bättring på sen när dom andra kommer hem också! ;)

har väll inget speciellt att berätta..
var med ida häromdagen, vi var mest inne p.g.a. att det spöregnade.
vi raffsade ihop en chokladkaka (åt upp hälften av smeten såklart!), kollade på gamla bilder,
sjöng till massa fina låtar och hoppsade runt och fjantade oss i hennes lägenhet.
och så fick jag hem min älskade pennkjol också, haha! finally.


(vi sitter och posar på idas balkong!)

nu kom jag helt osökt in på något heeeelt annat..
men jag märker att jag verkligen ärvt något av min fader!
nämligen att jag älskar att flytta med allt vad det innebär. förstår att det låter konstigt!

sitter jämt på såna här lägenhetssidor och dregglar efter alla möjliga lägenheter.
vi skulle väll egentligen behöva flytta till något billigare, så därför har vi ju annons ute..
allt från innerstan, solna, sumpan, bromma till ekerö, hässelby, vällingby & liiiidingö kan vi tänka oss.
skulle vilja komma till en lägenhet med en mysig uteterass och nära till strandbad + skog, det vore inte helt fel! ;) hihi.



jaja, är helt borta nu.. så trött jag är.
så nu ska ja hoppa i säng och läsa lite tidningar som jag fick av mormor, hähä!
amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0